PROBĚHLO

28.6-7.7.2024 Toulavý autobus aneb Velká voda Rumunsko Cena 5900.-

11.07.2024 14:30

Každoroční výprava za hranice, letos opět na rumunské horské řeky. Vezl nás opět autobus ADOP s přívěsem na lodě, kam jsme v pátek naložili vše potřebné a  vyrazili. Celkem se nám podařilo sjet  7 řek - Crisul Repede, Aries, Bistritu, Moldovu, Viseu a Ricu s Ruscovou. Proběhli jsme se po horstvu Maramureš (v dešti), projeli parním vláčkem podle řeky Vaser (taky v dešti) a prožili mnoho dobrodružství při nocování ve volné přírodě Rumunska.

víkend 14.-16.6. 2024 Závěrečná výprava cena 500.-Kč

11.07.2024 14:24

Vydali jsme se na pionýrskou základnu Espero v Jizerských horách, kde jsme prožili poslední víkend tohoto školního roku. Zájem byl veliký, téměř 40 účastníků. Připravili jsme na sobotní odpoledne velkou hru v okolí, kde jsme měli mnoho stanovišť s různými úkoly. Večery jsme věnovali deskovým hrám, povídání o historii oddílu, který slaví letos 60/35 let. Prohlédli jsme si i nedalekou rozhlednu a muzeum Járy da Cimrmana.

pondělí 3.6.2024 Den dětí u klubovny cena:0.-

11.07.2024 14:20

Opět tradiční akce u klubovny ve vnitrobloku. Vstupné bylo tvrdý chléb nabo zelenina pro medvědy na hradě Točníku. Počasí nám moc nepřálo, přesto přišlo mnoho návštěvníků - vydali jsme 225 hracích karet. Díky všem, co přišli pomoci.

2.6.2024 Cesta tam a zase zpátky cena: 0.-

02.06.2024 21:02

Strávili jsme spolu v partě nedělní den. Na kánoích jsme spluli Vltavu od Trojské lávky do Klecánek, někteří se i vykoupali. Udělali jsme si za deště piknik v suchu pod střechou a prošli se naučnou stezkou o planetách naší sluneční soustavy podél Vltavy a Stromovkou.

Den jsme si užili, dobře se napapali a počasí nám nádherně vyšlo - pršelo, když nám to zrovna v ničem nevadilo, a svítilo nám právě vhod.

17.-19.5.2024 Víkend pod plachtami Cena: 500.-

02.06.2024 20:59

Zavítali jsme již podruhé se svými čtyřmi katamarány na základnu vodních skautů k v. n. Seč. V sobotu dopoledne jsme postavili katamarány a nafoukli rafty. Starší si vyzkoušeli plachtění a manipulaci s takeláží, menší se na raftech podívali na opuštěný ostrov.

Po obědě a krátkém dešti  se nové posádky plavidel vydali na velkou honbu za pokladem! Museli navštívit deset stanovišť s úkoly, díky kterým nakonec získali indicie - kolik kroků a kterým směrem od středu ostrova je poklad zakopán. Všem se podařilo úkoly splnit a následně poklad najít! Po večeři u ohýnku každý sdílel s ostatními, co se mu na hře nejvíce líbilo.

Po setmění navštívili malí ve dvojicích hrad Oheb se strašící bílou paní. Velcí ho navštívili po nich, cestu podnikli na katamaránech a na hradě byli kromě bílé paní strašeni i svými schovanými kamarády.

Nedělní ráno jsme čas deště využili k týmové hře Riskuj! Někteří namáhali své hlavičky, někteří své svaly a někteří se smáli. Před balením, úklidem a odjezdem si také malí vyzkoušeli naše katamarány, velcí si mezitím vyzkoušeli pitstop.

Někteří se vrátili společně vláčkem, někteří se zajeli podívat na naši táborovou louku… je krásná, ale něco jí chybí… budou to Krakeni! Moc se na tábor těšíme a doufáme, že to tak máte i Vy.

středa 8.5.2024 Vodácká jednodenka cena 250.-

13.05.2024 08:28

Státní svátek jsme strávili již podruhé s oddílem Rondel. Autobus nás zavezl do Skryjí, odtud jsme se vydali do Roztok u Křivoklátu na kánoích a raftech vstříc dobrodružství. Ujeli jsme celkem 13 km. Navštívili jsme pamětní síň Oty Pavla a překonali jeden menší jez na lodích a jeden jejich přenosem. Po neúspěchu v autokempu Višňová I a Višňová II se na nás usmálo štěstí v tábořišti mezi mosty a my jsme si tak pochutnali na zmrzlince. Někteří se vyklopili, někteří se záměrně vykoupali, Jiní si užili jízdu se suchou nohou. Pak jsme se převlékli, naložili lodě a vyrazili zpět do loděnice.

středa 1.5. 2024 Jednodenní výprava cena: 100.-

02.05.2024 08:16

Netradičně jsme podnikli jednodenní výpravu společně se spřáteleným oddílem Rondel. Na svátek práce jsme vláčkem  vyrazili do Srbska a vydali se prozkoumávat nedaleký lom Malá Amerika, Liščí lom a lom Kamensko. Všichni si vyzkoušeli slaňování  s přiměřenou obtížností dle svého věku. Podívali jsme se s baterkami  do starých štol, kde podle legendy straší Hans Hagen, a vyzkoušeli si plazení hornickou plazivkou . Opekli jsme si buřtíky nad ohništěm  a dobře se napapali . Zahráli jsme si pár her na louce i v lese , pochutnali si na zmrzlince , vyřezali si lodičky  z kůry a pouštěli je na potůčku pod Karlštejnem. Zábavu jsme měli i na zpáteční cestě vlakem, zkrátka my se nikdy nenudíme .

pondělí 15.4.2024 Kolohrátky cena 0.-Kč

02.05.2024 08:09

Oblíbená akce u klubovny opět proběhla v pohodě, tentokrát nám nestačily připravené kartičky, naštěstí jsme našli loňské. Bylo pěkné počasí a lidí jako máku.

12.-14.4. 2024 Výprava do lesů - cena 350.-Kč

02.05.2024 08:03

Po netradičním příjezdu - stopli jsme si autobus - jsme tradičně opekli buřtíky a menší zalehli. Větší se v doprovodu instruktorů vydali na výsadek v blízkém okolí. V sobotu jsme si hráli v lese a odpoledne si dali hru po stanovištích Zelená stezka - zlatý list. Večer při obvyklém táboráku jsme pro menší udělali malý výsadek - dali si potmě cestu od rybníka k Perníkajdě. V neděli se vyráběla dřevěná auta a pořádaly závody.

28.3.-1.4. Velikonoční cyklovýprava - cena 999.-Kč

06.04.2024 10:15

Po roce jsme se rádi vrátili na skvělou základnu Vávrovka poblíž Kardašovy Řečice, kde jsme prožili i loňské Velikonoce. Na kolech jsme opět objevovali krásné okolí - rybníky Svět, Rožmberk a jiné, řeku Lužnici, hrad Choustník a blízké vesnice i města. Na základně jsme si zahráli mnoho her, poseděli u ohýnku s kytarami, namalovali vajíčka a upletli pomlázky. Koleda v Kardašově Řečici potěšila místní obyvatele i nás.